Bernadette

vrijdag 12 augustus 2016


 

“Waar ik gelukkig van word? Daar hoef ik niet lang over na te denken; dat mijn eerste kleinkind op komst is!
We zaten op een boot voor de vakantie en vierden daar de verjaardag van mijn zoon. Een dag ervoor was de echo, en wisten ze of het een jongetje of meisje gaat worden. Dat hadden ze verwerkt in de taart. Ik was zó nieuwsgierig! Eerst zag ik alleen een bruinige taart, maar toen we hem doorsneden kwam de roze vulling tevoorschijn. Het wordt een meisje! Ik heb zelf twee zoons en daar ben ik dolgelukkig mee, maar een meisjeswens was er altijd wel. Als er twee soorten zijn wil je ze toch allebei?
Ik word nu dus een echte meisjesoma. M’n zoon zegt dan wel: “Mam, wij doen niet aan roze hè?”, maar oma doet dat wel. Ik ben al naar zo’n outlet geweest en daar heb ik een hele zak vol roze gekocht. Roze sokken, roze pet; als het maar roze was. Ja hoor, bij oma mag roze.”


Geen opmerkingen :

Een reactie posten