Lisette

vrijdag 3 februari 2017


“Ik  zat al op een pony voordat ik kon fietsen, misschien zelfs voor ik kon lopen. De paarden zijn daarna altijd een rode draad gebleven in mijn leven; ik had een bijbaantje op de manege, ging paarden rijden voor anderen en ook veel vrienden ken ik via de paarden. Zo verkocht mijn vader ooit een paard  dat uiteindelijk in Dubai is beland. Via Facebook leerde ik haar nieuwe eigenaresse kennen, en inmiddels heb ik haar en het paard daar al drie keer opgezocht. Een moment tijdens mijn laatste reis is me vooral bijgebleven. We gingen met een groep vrienden picknicken in de woestijn. Toen we daar zaten realiseerde ik me dat we met zeven nationaliteiten bij elkaar zaten, allemaal verbonden door de paarden. Dat voelde echt heel bijzonder.”

Geen opmerkingen :

Een reactie posten