Elst over geluk - Afsluiting

vrijdag 30 juni 2017

Inmiddels is zijn er op deze website vijftig Elstenaren aan het woord geweest. Iedereen wist iets bijzonders te noemen waar hij of zij gelukkig van wordt, en dit project is zeker een van de dingen die mij het afgelopen jaar gelukkig heeft gemaakt.

Toch wordt het nu tijd voor iets nieuws. Ik heb met veel plezier aan Elst over geluk gewerkt, maar ik wil niet dat er routine gaat ontstaan. Het is tijd voor verandering; al blijf ik in een andere vorm zeker mijn best doen om Elst nog mooier te maken.    

Ten slotte wil ik iedereen die aan dit project heeft bijgedragen graag bedanken. Een speciale vermelding verdienen; Els, Marjan, Bernadette, Hans, Klaske, Sjiert, Dick, Estelle, Ignace, Ritchie, Dean, Jeroen, Christa, Trudy, Mickel, Wim, Melvin, Dennis, Ben, Willy, Chiara, Ivo, Janine, Dana, Vera, Julian, Frank, Lisette, Fayona, Frank, Johan, Annet Annelies, Tesse, Loes, Noor, Renske, Jeppe, Wende, Wijnte, Andries, Annette, Fred, Feike, Fabiënne, Bets, Thé, Berta, Caroline en Imke. Zonder jullie had ik dit project nooit kunnen maken. Heel erg bedankt voor jullie tijd en inspirerende verhalen.

Brigitta Nijssen 


Geen opmerkingen :

Een reactie posten